PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 octombrie 2011

Personalităţi moineştene

Autor Cornel Galben.

Este o "sumă de 40 de micromonografii".

Grigore Ciobanu scrie despre autor:
"Fascinat din copilărie de personalităţi, cu trecerea timpului a căutat să intre în universul lor fabulos, citindu-le opera, văzându-le expoziţiile, filmele şi spectacolele de teatru, audiindu-le concertele, descoperindu-le biografiile în presa cotidiană sau cea culturală, în dicţionare şi lucrări de referinţă."
A scris 
- trei cărţi interviu:
"Enescu etern",
"Ieşirea de siguranţă" (a readus în atenţia publicului pe câţiva dintre cei ce au reuşit să evadeze din lagărul ceauşist, dar care au continuat să sporească prestigiul României în lume)
"Convorbiri fără adiţionale" (nume afirmate în ţară în varii domenii).

- patru dicţionare de "Personalităţi băcăuane" împreună cu "Personalităţile Bacăului"

Şi cronici consacrate literaţilor: 
"Poeţii Bacăului la sfârşit de mileniu"
"Debuturi 1990-2000"
"Lecturi aleatorii"
"Prin subteranele textului".   

Pentru cei care vor să afle mai multe despre autor pot accesa blogul său "Memoria clipei".

Cele 40 de personalităţi le-am scris într-o postare pe celălalt blog al meu "Fotografii din Moineşti".

Mulţumesc domnului Cornel Galben care mi-a citit anumite postări de pe acest blog şi astfel acesta  ca şi "nickname-ul" meu Mihaeladr  au apărut în această carte la personalitatea de care am scris pe blog şi de care sunt legată spiritual cel mai mult, părintele Ioan Andrioaie (dacă vreţi să citiţi postările intraţi la etichete la "preot Ioan Andrioaie" ). 

Şi mulţumesc şi lui Viorel Florin Costea care nu m-a lăsat fără carte, pentru că am fost nevoită să plec înainte de terminarea evenimentului!!

Fotografia de la lansarea primului volum aici (pentru că eu cred că vor urma şi alte volume)!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu