PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

12 octombrie 2011

2 în 1 - Fraţii mei şi Sukkot

 "Suntem fraţi cu cele mai vechi roci şi veri cu norii."                                                             
                                                                      (astronomul american Harlow Shaplay)
 
Cu unii din veri v-am făcut cunoştinţă aici. 
 
Azi vă fac cunoştinţă cu unii fraţi (surori) pe care i-am (le-am) găsit la mare şi i-am adus acasă.
 
  
 
Astăzi la evrei se sărbătoreşte "Sukkot" sau "Sărbătoarea corturilor". 
Am scris despre această sărbătoare aici (pentru că aşa găsisem pe un site, dar b.d. m-a atenţionat că sărbătoarea e pe 12 octombrie, adică azi). 


 

3 comentarii:

  1. happy sukkot!
    cand o sa ajung in Israel vreau sa fie de Sukkot si sa stau in gazda la niste evrei,cum era in filmul Ushpizin:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am reusit sa-l vad, pentru ca nu am putut sa-l descarc de pe torrente! O sa incerc sa-l vad in spaniola pe youtube, poate inteleg ceva, ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Shakuka, nu am vazut filmul, dar ca sa simti cu adevarat sarbatoarea, asta este posibil doar la evrei ultrareligiosi :)

    RăspundețiȘtergere