PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

31 iulie 2010

Poze de la mare 1

   Îmi place Eforie Nord. Poate că de cele mai multe ori când am fost la mare acolo m-am dus. Cu tatăl meu, apoi cu colegii de facultate, cu prietena mea Laura, cu soţul meu şi prietenii noştri şi acum în familie cu copilu. De când e copilu numai la Eforie Nord  am fost. Să spun oare că o fi staţiunea mea de suflet. Pe aici facem plajă, lângă Kerhana.
În zare se vede hotelul Belona care acum e renovat. Arată bine acum. Chiar aş fi vrut să-i ştiu istoricul, dar încă nu am găsit ceva pe net.
  Pe plajă păsărele, dar nu le-am prins prea bine în poză că a apărut un ATV şi le-a speriat.
Le-am prins şi în zbor.
 În primele trei zile eram bucuroasă că era linişte pe plajă, se auzea marea şi oamenii. Ei dar şi-au adus aminte cei de la restaurante că au boxe. Şi să auzi poluare fonică, că aveam de gând să dau telefon undeva dar nu ştiam unde, apoi m-am obişnuit. Muzică venea din două părţi că nu se mai înţelegea nici o melodie.     

2 comentarii:

  1. Daca esti cu masina personala, iti recomand ca altadata sa mai strabati ~5 km spre sud si sa faci o plaja la Tuzla...acolo nu vei avea parte de galagie. Farul,cazematele,pescarusii si cormoranii, plaja libera si verdeata dau alta perspectiva marii, o alta experienta.Plus ca nu risti sa-ti pierzi copilul pe plaja :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, am retinut. Dar stii ceva despre Hotelul Belona?

    RăspundețiȘtergere