PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

30 iulie 2010

AUZI DOAMNE SFINTE!

AUZI DOAMNE SFINTE

Auzi, Doamne Sfinte
La strigarea mea
Şi mă miluieşte
După mila ta.

Doamne, Doamne,
Doamne ascultă glasul meu,
Care-l înalţ astăzi
Către tronul Tău.

Din necazuri Doamne,
Din durerea grea,
Azi, cu lacrimi calde
Strig: nu mă lăsa!

Doamne, Doamne,
Doamne ascultă glasul meu,
Care-l înalţ astăzi
Către tronul Tău.

Căci numai Tu singur
Pe cel păcătos,
Poţi să-l scapi din chinuri
O, Iisus Hristos!

Doamne, Doamne,
Doamne ascultă glasul meu,
Care-l înalţ astăzi
Către tronul Tău.

Căci Tu mi-ai fost pururi
Stâncă de sprijin
Numelui Tău slavă
Îi aduc, AMIN!

Doamne, Doamne,
Doamne ascultă glasul meu,
Care-l înalţ astăzi
Către tronul Tău.



Este o cântare a corului în biserică, pe care nu prea am auzit-o în multe biserici. Cred că de aceea nu am găsit-o să o postez. La biserica unde mă duceam se cânta în timpul Sfintei Liturghii după citirea rugăciunilor pentru cei vii şi înainte de pomenirea celor adormiţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu