PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

29 iulie 2010

"Pe toate câte vreţi să vi le facă vouă oamenii, întocmai faceţi-le şi voi lor"

"Pe toate câte vreţi să vi le facă vouă oamenii, întocmai faceţi-le şi voi lor."    
 Ceea ce în prezent ne face nouă o persoană (adică rău) i se întoarce şi lui.  Doar că nu ştie de unde i se trage.
 Eu nu-i/nu le doresc(pentru că sunt mai mulţi) decât bine, pentru că nu pot face rău. Chiar dacă pe moment sunt furioasă, bombăn, etc., dar peste un anumit timp îmi revin şi cred că mi-ar părea rău dacă o persoană ar avea de suferit din cauza mea. 
Mă gândesc că Doamne-Doamne are grijă de noi şi o să ne scoată din răul pe care ni-l face alţii spre a le fi lor bine.  
Atunci când cineva face rău altcuiva să se gândească bine căci:
   - Să nu faci rău că ţi se întoarce răul;
  - Cât e roata de pătrată tot se mai întoarce odată;
   - Ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face;  
  - Faci bine, primeşti bine, faci rău primeşti rău;
Şi cred că mai sunt. 
Dacă mai ştiţi scrieţi la comentarii.

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu