PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

04 iulie 2012

Slănic Moldova - 1

Pentru că vizita noastră la Ansamblul Ghika nu a durat decât vreo 10 minute, timp în care am făcut pozele de la poartă, nu ne puteam întorce aşa de repede acasă. Şi un' să mergem. Hai la Slănic! 
Aici am vrut să revăd nişte locuri care mi-au rămas în "calculator" după nişte ani când veneam aici cu mama mea.
N-am putut uita cum veneam noaptea cu trenul şi ascultam radioul la un aparat mic îmbrăcat în piele, iar dimineaţa când ajungeam aveam un autobuz din gară de la Târgu Ocna  până la Slănic. Am mai fost la Slănic, dar nu aveam atunci nici aparatul foto şi nici nu am avut timp să ajungem prin toate locurile de care îmi aminteam. Dar acum am mers pe unde a vrut "sufleţelul" meu. Pozele pe care le voi pune sunt din locurile cele mai dragi.    

Campingul Cascada
Aici îmi aduc aminte că era împrejmuit, dar pentru că s-a mărit şoseaua acele căsuţe sunt la şosea. Oricum sigur nu sunt aceleaşi de când eram eu mică.  

şi Cascada de unde îi vine numele

La izvoare



Va urma.

2 comentarii:

  1. Ce frumos e sa te plimbi pe-acolo in aerul curat si racoros probabil - acum cand Romania e asa de "incalzita" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si acolo a fost cald, desi ma asteptam la racoare!

    RăspundețiȘtergere