PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

02 iulie 2012

Ansamblul Castelului Ghika de la Dofteana

Ieri am plecat la plimbare cu destinaţia Ansamblul Castelului Ghika de la Dofteana - Bacău.
Şi ce-am găsit?

Următoarea poză - castelul......, 
Sorry dar atât se vede!

Şi explicaţii

Dar pentru că Google e "fratili nostru" (o vorbă de-a lui Mircea Badea) am căutat şi am găsit imaginea castelului pe care am luat-o de pe blogul DEFERLĂRI.


Tot pe acest blog găsiţi şi un scurt istoric al castelului şi al domeniului de 10 hectare!!!!!
Dar şi al altor două castele de pe Valea Trotuşului.
Despre Castelul Ştirbei de la Dărmăneşti am postat aici şi aici, unde un anonim a promis că va restaura Castelul.
La Palatul Ghika de la Comăneşti am fost acum vreo doi ani, dar pentru că am rămas puţin dezamăgită, nu am mai făcut nici o postare.

10 comentarii:

  1. Posibil sa fie din cauza caldurii, dar nu am inteles mai exista ceva din frumosul castel?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu aveati voie sa vizitati?... ce tare e postarea...am fost,dar n-am ajuns decat pana acolo:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Castelul nu se poate vizita in interior pentru ca e in curs de renovare (din poza 3).
    Ce se vede e in a doua poza.
    In prima poza banuiesc ca a fost o anexa a castelului care acum e transformata in pensiune.
    Nu ne-a raspuns nimeni (au sonerie la poarta) asa ca banuiesc ca nu aveau turisti atunci si nu era nimeni pe acolo.
    @ shakuka- ai venit pana aici si nu m-ai anuntat???? Data viitoare sa nu se mai intample sa ajungi in zona si sa nu ma anunti ca "ne suparam"!!!!
    Dar tu ai intrat pe domeniu?

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) nu....am uitat sa pun ghilimelele..asta e ce ai transmis tu in postare: "am fost,dar n-am ajuns decat pana acolo". dar acum inteleg, e din cauza pozei #3.
    eu mai am mult pana o sa ajung in bacau:) dar o sa te anunt daca e:)

    RăspundețiȘtergere
  5. am ajuns pana acolo si n-am intrat
    sa nu uiti sa ma anunti daca ajungi prin zona

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa plimbare..Perfecta pentru o zi de duminica!

    RăspundețiȘtergere
  7. miha, stii ca la venirea mea in ro am sa vizitez si eu ceva locuri de le ai pus pe blog! sac! :P
    te pupic
    blondi, claudia

    RăspundețiȘtergere
  8. ...am ajuns si noi din nou azi la portile lui...din pacate totul e ferecat...nici macar anuntul din pozele tale nu mai era...tare mi-ar fi placut sa putem intra...dar gardul inalt de tabla nu te lasa sa zaresti mai nimic...

    RăspundețiȘtergere