PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

09 iulie 2012

Elo Hi



Kawl han'shama she'natata bi
All the soul which you placed in me 
Elohai......
My God...

Ken, yesh harbei hester panim
Yes, there is a lot of secrecy and deceit.
V'ahavot she'i efshar
And loves that cannot be.
Kmo she'anu noladim
As we are born
El toch hachayim
Into this life.
Mah nish'ar?
What remains?
 
Ken, al yamim, yamim rabim
Yes, about the many, many days
Al hak'ev shelo chadal
About the pain that hasn't stopped
Kmo she'anu noladim
As we are born
U-m'vakshim k'tzat rachamim
And ask for a little mercy
Elohai....
My God...

Elohai, kawl han'shama she-natata bi
My God, all the soul which you placed in me
Elohai, kawl han'shama
My God, all the soul
Mah, mah hi?
What, what is it?

Elohai, ten rak ko'ach l'chulam
My God, give only strength to everyone
Elohai, ten rak ko'ach l'olam
My God, give only strength forever.


Traducerea am luat-o de aici.


Postarea e şi pentru o pink moday - o idee de la karma police.
Dar pentru că eram sigură că voi găsi această melodie la karma police, azi am căutat, am găsit-o şi bonus că am căutat-o la ea, traducerea în română.


Dumnezeul meu, Dumnezeul meu
tot sufletul pe care l-ai pus în mine.....
Dumnezeul meu
Da, există secrete şi trădări
Şi iubiri imposibile
Căci suntem născuţi
În această viaţă.
Ce rămâne?
Multele, lungile zile
În care durerea nu s-a oprit.
Ne-am născut şi cerem doar
puţină îndurare Dumnezeul meu.

Doamne, tot sufletul
pe care l-ai pus în mine
Ce este? Ce este el?
Doamne nu vreau decât
să dai putere tuturor
doar putere, totdeauna
. 
 

2 comentarii: