PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

10 aprilie 2011

Uite curcubeul

Uite curcubeul, Domnul l-a făcut
Soare, luna, stele de la început
Şi pe fiecare ne-ncetat, tot El le-a binecuvântat
Câinii din ogradă, pisicuţele,
Puii de găină şi broscuţele,
Curca şi cocoşul, raţele, văcuţa ce dă laptele.
Florile, copacii Domnul le-a creat,
Vântul, ploaia, iarba, totu-i minunat,
Mama şi cu tata, chiar şi eu suntem iubiţi de Dumnezeu.
În familie suntem fericiţi şi toţi de Dumnezeu iubiţi.

Pentru că nu ne mai aminteam toată poezia am făcut un copy paste de aici.
Pozele sunt de aseară când ne-am întors de la Bacău. 
Deşi am văzut curcubeul şi dimineaţă când am plecat, nu a ieşit bine în poze.


DSCN4679

6 comentarii:

  1. Cam asa a fost ieri!! Si acum e intunecat, incepuse un pic mai devreme iar vantul nebun si a mai si fulguit!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ploaie?Ploaie a fost?Imi plac si cerul si curcubeul,dar m-am indragostit de vant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, prima poza nu mai e accesibila.....
    Citisem mai demult o legenda in care se spunea ca Dumnezeu a trimis curcubeul spunand credinciosilor ca atunci cand il va intinde peste lume isi va aminti sa nu o mai sfarseasca vreodata printr-un potop, chiar si atunci cand oamenii vor savarsi multe nelegiuiri....

    RăspundețiȘtergere
  4. @hapi2233-multumesc am scos-o! Nu stiam de legenda asta!

    RăspundețiȘtergere