PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

08 aprilie 2011

Anu' trecut....

.....pe vremea asta eram la "Bucale".  
Aşa mai auzeam eu când eram mică că se mai zicea la Bucureşti.
Pozele care mi-au plăcut cel mai mult au fost astea:

 Era în prima săptămână după Paşte.
Paştele anul trecut  a fost pe 4 aprilie.
Of, ce dor îmi este şi de o plimbare mai lungă şi de rudele mele de la Bucureşti şi de prietena mea, de o viaţă pot spune, bineînţeles şi de familia ei. Anu' trecut m-am cam plimbat, anu' ăsta nu prea, dar cine ştie, abia am ieşit din iarnă.    

4 comentarii:

  1. Mie prea dor de București nu-mi e, dar mi-e dor de grădina alor mei, cu copăcei galbeni și magnolii splendide, așa că îți mulțumesc din suflet pentru imaginile astea! Pupez

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Si eu iti trimit pupici acolo unde esti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rabdare, nu se stie niciodata. Vorba ta, abia am iesit din iarna :)

    RăspundețiȘtergere