PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

13 martie 2010

Amintiri de la Herghelia

       Cu Rodica, cunoştinţa de care am scris în postarea trecută,  ţin legătura din 2003, vorbim cam de vreo câteva ori pe an, chiar dacă nu ne-am mai văzut. Ştiam că nu mai este la Herghelia, plecase de acolo, ea fiind terapeutul meu în cele două sejururi pe care le-am petrecut acolo. Săptămîna trecută când m-a sunat mi-a făcut o surpriză. Acum este la Centrul de Sănătate Podiş, lângă Bacău. Abia aştept să avem un pic de timp să mergem până acolo. De câte ori mă sună, în următoarea perioadă ni se întâmplă ce bun. 
      Pentru că am scris că ne-am schimbat din mai multe puncte de vedere, cel mai important pentru noi a fost cel spiritual. Am primit de la Rodica prima Biblie din casa noastră pe care am început să o citesc. Următorul an când am trecut prin Târgu Mureş am ţinut neapărat să cumpăr o Biblie de la Catedrala ortodoxă de acolo.    
     Şi aşa încet, încet am început să merg la biserică mai des, să citesc din Biblie. Dumnezeu ne-a îndrumat paşii acolo, ne-a  întins o mână după cum spun eu, pentru a ne schimba.
   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu