PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

06 ianuarie 2014

Schitul „Sfânta Maria Magdalena” Țibucani-bucuria isihiei

"Nu mă las învins! Zâmbesc. Sunt un optimist convins. Inima mea e o poezie şi nu cere chirie. Oricine poate sta oricât îi place, oricât vrea. Dacă unii mă poartă prea mult prin mintea lor, o să-i doară picioarele. Când nu mai pot să merg încerc să zbor. Mâine mă mut pe alt nor… Ai grijă de inima ta, e doar una! Iar banii, un fleac, i-am ciuruit." Hrisostom Filipescu

Saptamana trecuta am descoperit un blog al ieromonahului Hrisostom Filipescu, de la un schit din judetul Neamt. Apoi am vazut ca a facut si un blog al schitului  si o pagina de facebook.

"Schitul „Sfânta Maria Magdalena” Țibucani, aşezământ monahal de călugări, înființat de ucenicii Sfântului Paisie Velicikovski în anul 1774. În prezent schitul are 3 viețuitori sub povățuirea Părintelui Hrisostom Filipescu."





Vizitaţi-l azi online şi o să aveţi o zi frumoasă, cum zice karma police să începeţi săptămâna cu o zi de luni "pink". O să găsiţi multe articole care "merg la suflet".
Şi în viitor să îl vizitaţi şi offline că şi eu îmi doresc. Nu e aşa departe de mine.

Azi e Boboteaza, iar pe rit vechi Ajunul Crăciunului.
 

2 comentarii: