PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

23 iunie 2012

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI" 34

Mai făcui mai demult o postare cu şcolile mele, în care pusesem carnetele de elev. Uite aici
Iar acum m-am gândit să arăt şi clădirile, numai unele, că n-am poze la toate. 

Grădiniţa mea de pe strada Poştei (poza e "fotoşopată" că ieşise prea închisă)
Am mai pus-o o dată pe blog, dar era luată de pe norc
Pozele astea sunt făcute de mine când am fost la Ploieşti, acu' vreo două săptămâni.

Şcoala Generală nr.21 (clasa I)- nu ştiu cum i-o mai zice acum.
 
 



Pentru că nu mai am la cine mă duce în vizită în "Cartierul de West" nu am o poză cu Şcoala Generală nr.6, cum îi zicea odată. Am înţeles de la Hector Brutacu că s-a şi desfiinţat ca şcoală, dar clădirea cred că a rămas.   

La "Caragiale" nu am reuşit să-i fac poze că nici pe acolo nu am drum cu "pejeoul" ci numai cu maşina şi nu au ieşit bine pozele.

Şi IPG-ul sau Universitatea de Petrol şi Gaze cum îi zice acum, că are facultate de litere şi cred că şi alte facultăţi care nu sunt legate de petrol. Ce legătură au literele cu petrolul, numai ei ştiu. Şi noi ştim - money. 

   

2 comentarii:

  1. Scoala nr. 21 nu este tot pe Postei ?
    Ce pacat ca n-au iesit pozele de la ''Caragiale''...
    Ale mele sunt tare vechi.

    Dar las',...cine stie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Faci dreapta si o iei spre gradinita!

    RăspundețiȘtergere