PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

06 ianuarie 2011

Prin mahalalele Ploieştilor

Mulţumesc mihaella pentru adresă şi pentru comentariul de la articolul "Pentru b.d.", în care mă lămureşte despre o casă pe care am fotografiat-o eu în primăvară şi care între timp a fost demolată.

                                               Mulţumesc Samurakas pentru  foto 2

"În primele 2 poze se afla Cârciuma lui Panaitescu, ştiută sub numele de Birtul Văleni, sau La chinul beţivilor. Eu zic sa fotografiezi şi intersecţia Văleni cu Găgeni că nu ştiu cât o să mai fie în starea actuală. Acolo se află şi casa în care era birtul Crucea de piatră."
Eu am găsit fotografia acestei case pe blogul de mai sus.
Poate ne ajută cineva cu nişte poze, că eu ajung mai greu la Ploieşti.

2 comentarii:

  1. La Birtul Văleni aduceau Carpaţi fără de Sfâtnul Gheorghe. Se zice că cei din Sfântul Gheorghe puneau şi alte mirodenii în compoziţie, eu luam pentru veri şi alte rude, deci nu le-am testat personal. La putere era Snagov-ul de Râmnicu Sărat şi Carpaţi-ul fără de Sf. Gheorghe. Dar la cât de rare erau, erau bune şi alea de Bucureşti sau Tg. Jiu !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar cele mai bune erau tot cele de Sfantu-Gheorghe!!!

    RăspundețiȘtergere