PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

07 mai 2010

Iarăşi la plimbare

     Iarăşi la plimbare. 
     Luna asta m-am cam plimbat. O dată la Bucureşti, de două ori la Ploieşti. Las' că cine mai ştie când se va mai ivi ocazia.  Era vorba să mergem iar la Bucureşti, dar a intervenit ceva şi eu şi copilul am rămas la Ploieşti, iar soţul meu a plecat mai departe la capitală. Ei, îmi făcusem planuri unde să mergem. Voiam la Biserică la Drăgănescu, pentru că dacă am văzut filmul cu prezentarea picturii consider că trebuie să văd şi originalul, la măicuţele mele la Mănăstirea Ţigăneşti şi mă gândeam eu aşa ce-ar fi să ajungem şi la Câmpina la Castelul Iuliei Haşdeu. Îl văzusem cu mult timp în urmă şi postarea  karmei police  mi-a răscolit amintirile. 
           La Ploieşti rămăsesem cu ideile cam în plop, pentru că nu prea aveam cu ce ne deplasa. Dar...   Doamne-Doamne e acolo sus şi m-a auzit.  Aşa că a doua zi soţul meu ne sună că vine şi el la Ploieşti . Yes, yes. 
     Şi, deci, miercuri după ce a venit el am plecat la Câmpina. Iar după amiază am fost la măicuţe care s-au şi bucurat, au rămas şi surprinse de vizita noastră aşa de repede. Până să plecăm de acasă m-am uitat la poza  măicuţei Irina şi mă gândeam "măicuţă ajută-mă să ajung în vizită la voi". Aşa că am ajuns chiar de Sfânta Irina, ziua ei . A fost ceva  întâmplător? Eu nu cred.    
    Am rămas datoare cu poze de la mănăstire. 
Aici este muzeul mănăstirii
   
    Maica Irina a cântat, iar la un moment dat n-a mai putut cânta şi nici vorbi. În timp vocea i-a mai revenit. Dar vorbeşte mai greu şi datorită paraliziei de care a suferit. A fost plecată şi prin Germania cu cântări .
     Măicuţa Antia are o grijă deosebită de măicuţa Irina.
    Sunt împreună de foarte mulţi ani.
Sfaturi de la măicuţe din casă:
 Dumnezeu să aibă grijă de ele!!!
Update: în toamna lui 2010 măicuţa Irina, a plecat la Doamne-Doamne.
Dumnezeu să o ierte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu