PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

05 septembrie 2012

Cugetare

"Cel mai greu îmi este atunci când văd că oamenii nu vor să facă nimic pentru ei, mi-a fost greu să înţeleg de ce unii aleg să le fie rău pentru că “asta este viaţa”, mi-a fost greu să înţeleg că există şi oameni care nu îşi asumă responsabilităţi. Eu mă adresez acelor suflete care ştiu că viaţa poate fi altfel şi fac demersurile pentru a reveni pe drumul lor. Pe aceştia îi admir şi mă bucur de fiecare succes a lor."
                                                       Wayne Dyer
de aici

2 comentarii:

  1. Hmmm, e cumva ca in idea ca viata de fapt nu are niciun sens prestabilit.Pe de alta parte unul dintre cei mai mari sociologi ai lumii , Serge Moscovici spunea foarte clar, viata e grea .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca s-a referit la liberul arbitru pe care il avem in afara de ce e scris de Sus.

    RăspundețiȘtergere