PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

02 ianuarie 2012

Rugăciune

"Doamne, dăruieşte-mi să primesc cu linişte sufletească tot ce-mi va aduce ziua de azi. Învredniceşte-mă să mă dau întru totul Sfintei Voiei Tale. În tot ceasul astăzi, povăţuieşte-mă şi în toate mă sprijineşte.

Oricare vor fi veştile pe care le voi primi în timpul zilei, învaţă-mă să le primesc cu sufletul liniştit şi întărit în credinţa că peste toate este Sfânta Voia Ta.

În toate faptele şi cuvintele mele, Tu călăuzeşte-mi simţirile. În toate întâmplările neaşteptate, nu mă lăsa să uit că totul vine de la Tine. Învaţă-mă să fiu deschis şi întelept cu fiecare din mădularele familiei mele duhovniceşti, pe nimenea amărând, pe nimenea întristând.

Doamne, dă-mi putere să port osteneala zilei de astăzi şi toate întâmplările din vremea ei. Călăuzeşte-mi voia şi învaţă-mă să mă rog, să nădăjduiesc, să cred, să iubesc, să rabd şi să iert."
Amin

(rugăciunea stareţilor de la Optina)
de aici

4 comentarii:

  1. f frumoasa, hai si tu la lunea roz daca ai timp

    RăspundețiȘtergere
  2. Patrunzatoare. mi-a zis odata un preot ca noi femeile ar trebui sa ne rugam si Maicii Domnului si Sfantului caruia ii purtam numele.
    claudiahankins (nu ma lasa sa comentez cu blogul meu)
    o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca numai femeile! Cred ca toti ajungem la un anumit timp cand simtim nevoia sa ne rugam la Cineva! Poate o facem direct, poate cum spun unii o facem "prin intermediari". Cred ca depinde de fiecare, dar din proprie experienta iti spun ca iti trebuie ceva timp. Experienta mea cu Divinitatea (sa folosesc un termen la moda) a inceput prin teama. Dar incet, incet, a devenit cu totul altceva!

    RăspundețiȘtergere