PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

13 iulie 2011

Lume, lume, blogolume

La sfârşitul săptămânii, mai precis vineri sunt la Ploieşti unde voi sta până luni când voi pleca spre mare.
 Dacă unii dintre voi vreţi să ne cunoaştem scrieţi-mi pe mail. 
Am deja o propunere de la Mihaeladm de a ne întâlni pe care sper să o onorez, aşa că dacă vreţi scrieţi-mi. 
Eu ajung cred că vineri după amiază, dar sâmbătă nu prea am să pot că am neşte treburi de familie de rezolvat şi seara o petrecere. 
Dacă nu aveţi timp mult, dar sâmbătă dimineaţa veniţi pe la Hale să faceţi piaţa, io pot coborî o fuguţă să ne vedem.
O să fac o pauză de "culator" (calculator cum zicea copilu' când era mic), pen'că la mare nu am. 
La Ploieşti o să mai intru să vedem ce aţi mai postat.

7 comentarii:

  1. @ karmapolice-s-ar putea sa vin prin Brasov! Iti trimit un mail!
    @tetris- nu e in drumul nostru

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam pe la capitala :P
    vacanta placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. @shakuka-multumesc, dar nu e in drum,
    Cine stie cand va fi ocazia de a veni la capitala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, eu sambata dimineata imi voi face oricum un drum catre Centru, ar fi cam musai.
    Ramane sa ne auzim la telefoane ca sa vedem cum stam cu timpul. :)
    Oricum, drum bun sa aveti, se anunta calduri mari!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mihaela-nu vreau sa ma gandesc prea mult la caldurile de pe la voi. Vom vedea cand vom ajunge pe acolo. Vorbim.

    RăspundețiȘtergere