PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 mai 2011

Bucurie!!

Am două persoane dragi care sunt într-o excursie în Israel şi seara când mă gândesc la ei simt cum parcă  mă  încarc cu energie.
Când am deschis azi yahoo-ul am găsit mesaj de la ei şi mi-au spus printre altele că acum plouă acolo şi se vede cum începe să renască totul!
Şi pentru că alţii se gândesc la mine, m-am gândit să fac şi eu o bucurie părintelui meu cu un clipuleţ făcut de mine.
Priceasna din clip e interpretată de Ionela Moruţan iar imaginile sunt fotografii făcute de mine la biserica la care a slujit părintele şi la cea la care mai slujeşte din când în când, iar ultima imagine este bisericuţa de lemn  de lângă spitalul din oraşul nostru.  

3 comentarii:

  1. Sunt la stadiul "vise maica, vise..."!
    Dar vorba prietenului care e acolo acum "ceea ce trebuie sa se intample se intampla oricum" nu se stie niciodata "de unde apare elefantul", nu iepurasul ca ala e cam mic!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ne spui impresii la intoarcerea lor...!

    RăspundețiȘtergere