PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

20 noiembrie 2010

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI"-2


 "SÂMBĂTA CU AMINTIRI" - o zi în care cei care vor să participe să posteze o fotografie (fotografii) proprie din care să revedem astfel din trecutul nostru sau chiar al altora.
Azi şcolile mele (toate le-am făcut la Ploieşti):
Grădiniţa (aici n-am avut carnet de "grădinar"). E pe strada Poştei. Acum au renovat-o, dar îmi pare bine că am găsit această fotografie, cum era odată...
 foto de pe Norc


Clasa I (atunci stăteam "în buricul centrului"):
Din clasa a II-a până în clasa a VIII-a (în "Cartierul de Vest"). 

Ani de liceu:
După cum vedeţi carnetele de elev sunt păstrate bine, dar să-l vedeţi pe cel de student, nu mai ştiu cum a ajuns în halul ăsta. Da, cred că l-am folosit prea mulţi ani!


6 comentarii:

  1. Draguuuuut!
    Amintirile le purtam o viata cu noi...
    O sâmbata minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, ce amintiri mi-ai trezit...De la gradinita ta privesc inainte, cativa metrii si intru la stanga pe strada mea...

    Eu nu am carnete de elev, nu erau pe vremea mea...

    Vad ca liceul l-ai facut la aceeas scoala la care-am facut eu primele patru clase.
    Am o poza facuta la finalul clasei a IV-a, cu
    toti colegii si invatatoarea, pe treptele principale din curtea scolii.
    Parca este din alta viata...
    Am sa-ti trimit poza.

    RăspundețiȘtergere
  3. AAAaaaa...! ce inseamna asta ?
    dati cu nostalgii in noi ???
    si fara preaviz???

    nu credeam sa mai am parte sa revad amintirile copilariei si scolii...
    bravo cui le-a pastrat si le impartaseste cu noi....

    RăspundețiȘtergere
  4. @b.d.- "nimic nu e intamplator"- de am fost la aceeasi scoala
    @viorica - preavizul a fost dat de saptamana trecuta; am vazut si la Fetita Junglei 13, multe "amintiri"

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi am sa vin cu Sambata,azi,d-aia n-am mai bagai in cursul saptamanii,ca sa pun Sambata,dar nu mi le programez si ieri,din motive intemeiate,n-am ajuns la pc.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere