PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

27 aprilie 2010

Valurile vieţii

       Am două prietene foarte vechi Laura şi Dana. Mă cunosc cu amândouă din clasa a doua. De ele nu mai ştiam nimic la un moment dat. Pe Laura am regăsit-o eu, sunând la părinţii ei în speranţa că nu     şi-au schimbat numărul de telefon. Iar Dana m-a regăsit ea pe mine, ducându-se la magazinul unei rude şi auzindu-i vocea a recunoscut-o şi astfel după mulţi ani mi-a făcut o mega surpriză, probabil cum i-am făcut eu Laurei.  Laura acum e la Bucureşti, iar Dana e la Londra. Pe Laura o revăd de câte ori am  ocazia şi vorbim la telefon, iar cu Dana ţin legătura telefonic sau prin net. 
     Sunt anumite perioade în viaţă când intervin alte prietenii, datorită în primul rând distanţei, dar nu le pot  spune cunoştinţe sau amice unor persoane care au fost foarte bune prietene cu mine. Deaceea tot prietene sunt pentru mine.
       Laura a făcut facultatea la Iaşi.  E a a vrut să merg cu ea la Iaşi, dar admiterea la facultate a coincis cu o perioadă grea pentru mine  (mama era foarte grav bolnavă ,  de altfel până să termin anul întâi a plecat dintre noi), aşa că nu am putut pleca aşa departe. S-a căsătorit cu un moldovean. Bineînţeles că am fost la nunta pe care a făcut-o în Moldova. Apoi după ce a terminat facultatea a fost repartizată în Muntenia. 
       Eu am terminat facultatea în Muntenia, m-am căsătorit cu un moldovean şi stau în Moldova. A fost ca o rocadă de domicillii, dar restul cam coincid.
       Iar cu Dana este altceva. Pe primul ei soţ îl chema ca pe soţul meu.
       Interesant, nu ?????
      Mai am o prietenă din perioada facultăţii care e la Bucureşti acum şi de care nu  mai ştiu nimic de mulţi ani. Am încercat să o regăsesc dar nu am reuşit. O cheamă Dana Dragnea.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu