PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

03 septembrie 2010

Leapşă cu poze

Leapşa e de la Tetris care zice să descriu, în fotografii, o zi din săptămâna trecută.
Am "avut treabă" cu florile din jurul blocului:
aici venise o vecină cu florile acelea cărora nu ştiu cum le zice, dar mi-au plăcut
flori multicolore, care mie îmi plac foarte mult, dar nu le-au plăcut la alţii şi nu au rămas decât astea
petunii, care au ieşit la zidul blocului
gheţişoară pusă de mine acu, hăt nişte ani, care dă în fiecare primăvară


un trandafir care vrea şi el să iasă din iarbă


astea sunt de la blocul de peste drum
    Şi ca să ştiţi de unde sunt florile, vă prezint oraşul meu (poză făcută în parc):

 Pentru cine nu ştie Moineştiul e un "mare" municipiu în judeţul Bacău.           
:))

Leapşa o predau:
Iuliei,
Marianei,
Laurei
Fetitzei
"HandmadeinCovasna"
Anei
Oanei
"Karmapolice"
"Fetiţei junglei 13"
 lui Niko
Clarei
Lilianei
lui QED
lui Shakuka
dacă au timp şi dispoziţie. Dacă nu, ştiţi că eu nu mă supăr.
Cine mai doreşte, cine mai pofteşte, este invitat să o preia.

8 comentarii: