PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 septembrie 2010

Ce să fac?

      Într-una din zilele săptămânii trecute când am luat copilu' de la grădi', era să-l iau în sandalele cu care stă acolo. De ce? Pentru că o mămică îi luase pantofii copilului meu şi îl încălţa pe al ei. Dacă nu veneam mai devreme şi vedeam cred că rămâneam fără pantofi. Aş fi crezut că este o greşeală, deşi când am văzut pantofii celuilalt copil, am observat că nu semănau cu ai copilului meu.  
       De ce spun asta? Pentru că în altă zi am auzit o mămică văitându-se că a rămas copilul ei fără adidaşi, că nu i-a mai găsit şi nici nu i-a adus nimeni înapoi. 
     Dar vorba soţului meu, persoana respectivă nu ştia cu ce şi-a încălţat copilul? Dar copilul nu ştia care sunt pantofiorii lui, că al meu dacă i-aş fi încurcat ar fi ţipat în gura mare că nu sunt pantofii lui. Ce să fac? Să-i spun doamnei educatoare? Ştiu că ar trebui să-i spun dar mă gândesc să nu intru în gura cartierului, că respectiva persoană va susţine că fost o greşeală. 

9 comentarii:

  1. Sa-i spui sa urmareasca pe viitor.Nu neaparat sa se ia de ea acum,ci sa aibe grija in viitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tu taci,tace si cealalta mamaica, va mai fi o alta,care nu va spune nimic si uite-asa,intr-o zi s-ar putea sa fie prea tarziu.
    Nu concep asta.E ca si cum n-ai avea habar ce incaltari are copilul tau acasa.Ok,gresesti,dar sa iei altii,desi copilul tau n-a vut niciodata asemenea pereche mi se pare prea de tot.
    Nu aveti dulapioare cu cheie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt de parere sa ii spui educatoarei, eventual sa vorbesti in prealabil cu cealalta mamica, sa-i spuneti impreuna. Nu ca sa-i atraga atentia mamicii aceleia, ci ca sa stie.

    RăspundețiȘtergere
  4. clar trebuie sa spui, altfel se va repeta......o fapta buna nefacuta este o fapta rea..asa e la noi

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie neaparat sa ii spui educatoarei! Doamne, asa am ajuns? care o fi cauza, nu o avea cu ce bani sa ii cumpere pantofi sau o fi cleptomana? oricare ar fi cauza trebuie sa nu se mai intample, nu e bine ca bietii copii sa vada rautatea vietii si uratenia ei de mici. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu cred ca trebuie sa-i spui educatoarei, gesturile parintilor afecteaza educatia copilului...iar faptul ca acel copil n-avut nimic de obiectat imi ma de gandit. Trebuie spus totusi cu delicatete.

    RăspundețiȘtergere
  7. Spune i educatoarei s o intrebe daca are nevoie de pantofii copilului tau , poate nu are bani sa i cumpere , poate e vre o nebuna sau etc , oricare ar fi raspunsul , nu i normal asa ceva , este furt, oricae fel de furt ar fi tot furt ramane!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc! I-am spus educatoarei. Chiar i-am spus ceea ce fac eu, adica sa-i pun pantofiorii intr-o pungă si apoi in saculet. A spus ca asa o sa le zica la mamici sa faca ce am facut eu. De bine ce i-am spus asta, mi-a povestit ca baietelul respectiv a muscat pe altul de mana si ca e un copil problema.

    RăspundețiȘtergere