PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 mai 2010

Zelist

Să nu mă întrebaţi cum am ajuns la Zelist că nici eu nu mai ştiu. Dar cum stă treaba cu monitorizarea la ei? Oare te înscriu ei automat în baza lor de date? Că eu nu-mi aduc aminte să-mi fi făcut cont la ei. Oricum pe data de 25 mai, sunt pe locul 6815. Uau!!!! Da, se cunoaşte că pe 20 mai am avut mult trafic.
Evoluţia blogului meu:

Poziţii în clasament

Data             Poziţia
25 mai 2010 - 6815

18 mai 2010 - 7701

11 mai 2010 - 7943

4 mai 2010 - 9075

 De altfel nu prea înţeleg cum stă treaba pe acolo. Cum e cu punctele, intrările? Dar nici nu-mi bat capul că nu mă interesează prea tare. Aşa ca fapt divers, da.

7 comentarii:

  1. Thank you!!! I will visit your blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda si eu sunt pe acolo, nu stiu ce conteaza la ei ca sa fii mai in fata. Daca afli poate ma luminezi si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea stiu cum stau lucrurile... am vazut ca acum sunt la 1196...

    cred ca conteaza si comentariile pe care le primesti, cati te viziteaza...
    nu prea imi bat capul cu chestile astea, pentru ca nu cred ca sunt asa importante.
    Mai importanta e legatura ce se creaza intre oameni. Am intalnit oameni minunati si asta e tot ce conteaza pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt de parerea lui Denisia: conteaza oamenii pe care ajungi sa-i cunosti si legaturile care se formeaza

    RăspundețiȘtergere
  5. @Laura, cred ca monitorizeaza toate blogurile!


    @Denisia si Tetris, sunt de acord cu voi si sunt sigura ca si Laura ca si majoritatea care citeste blogul meu nu sunt pentru trafic cat pentru legaturile dintre noi.
    Totusi ne mai uitam sa vedem cine ne-a mai vizitat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar pe toate? Mi se pare complicat. E drept ca atunci cand gasesti multe bloguri la un loc, ai termen de comparatie, ajungi sa citesti lucuri de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Altfel nu-mi explic cum am ajuns acolo.
    Ca o completare la ceea ce am raspuns: ma bucur cand blogul meu e vizitat si citit. Inseamna ca nu scriu numai pentru mine.

    RăspundețiȘtergere