PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

02 mai 2010

De la Liliana


Am primit un premiu şi o leapşă.
Îţi mulţumesc Liliana.

Regulile sunt :

-postezi premiul
-spui din partea cui este oferit
-oferi premiul altor 12 prieteni
-afisezi linkul lor
-le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor
-faci o lista cu 10 lucruri care iti plac


Să scriu zece lucruri care îmi plac (azi, mâine s-ar putea să se mai schimbe):

să "pupăcesc" copilul când se trezeşte ;
să merg să vizitez mănăstiri;
să mă uit la Mircea Badea;
să mă uit la filme şi în special documentare;
să "bloggăresc";
să "gugălesc";
să privesc natura;
să fotografiez natura;
să ascult muzică care să mă relaxeze;
să mai citesc când mai am timp

      "Eu îl dăruiesc cu drag tuturor celor care îmi sunteţi prieteni, deci nu vă sfiiţi, luaţi-l şi postaţi-l pe blogurile voastre."- (am luat această frază de la Mariana )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu