PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

20 mai 2010

Suntem sclavii E-urilor

           După cum se va vedea în filmuleţ cam suntem. Dar totuşi, trebuie să ne gândim la sănătatea noastră şi a celor dragi nouă. 
      Eu sunt o persoană alergică. Abia acum cu tratament homeopat am reuşit cât de cât să ţin alergia sub control. Am avut aproape doi ani când  am luat zi de zi medicamente alopate pentru ea. 
        Nu vom putea total evita e-urile, dar atât timp cât ştim ar fi cazul să nu ne facem rău singuri. Şi să nu îi mai luăm peste picior pe cei care ne dau sfaturi. 
        Mi se spune că sunt exagerată în ceea ce priveşte alimentaţia şi de ce nu îi dau copilului să mănânce pizza şi hamburger şi alte prostii cumpărate din cine ştie ce locuri. Nu îi pot face rău cu mâna mea. Aseară când am venit de la cumpărături am fost luată peste picior de către o persoană căreia i-am  trimis mail despre codex alimentarius, dacă citesc toate etichetele la alimentele pe care le cumpăr. Am vrut să fac un bine şi tot eu am ieşit rău.
      Pentru cei care folosesc amestec de  zarzavat uscat cumpărat, încercaţi să-l excludeţi o perioadă de timp  din alimentaţie. După aceea veţi simţi gustul de chimicale şi n-o să-l mai folosiţi. Dar cred că am vorbit cam mult, aşa că multă sănătate şi să nu ne facem rău cu mâna noastră.
     
 
Filmuleţul l-am găsit la karma police.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu