PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

11 mai 2010

FEMEILOR !!!


"IERI MI-AM FĂCUT ACEASTĂ FOTOGRAFIE PENTRU CURRICULUM, CREZI CĂ MĂ VOR AVIZA ?


(daţi click pe foto)





FEMEILOR !!!


Amintiţi-vă că un strat de praf protejează lemnul mobilelor...

O casă se transformă în cămin când poţi să scrii "Te iubesc" pe praful de pe mobilă.

Eu singură munceam cel puţin 8 ore în fiecare sfârşit de săptămână pentru a lăsa totul perfect "pentru cazul că vine cineva". În final, am înţeles că "nu venea" nimeni, pentru că toată lumea îşi trăia viaţa petrecând-o bine !!! 

Acuma, dacă vine cineva, nu trebuie să explic în ce condiţii este casa : sunt mult mai interesaţi să mă asculte despre lucrurile pe care le-am făcut ca să-mi trăiesc viaţa şi să mă distrez.

Dacă nu ţi-ai dat seama...Viaţa este scurtă, petrece-o bine !

Fă curat, dacă e nevoie...

Dar ar fi mai bine să pictezi un tablou sau să scrii o scrisoare, să faci o prăjitură sau un desert, să plantezi o sămânţă, să te gândeşti la diferenţa între "a vrea" şi "a trebui".

Fă curat, dacă e nevoie, dar nu ai mult timp...

Cu atâtea plaje pentru înotat şi munţi de escaladat, râuri de navigat, o berică de băut, muzică de ascultat, cărţi de citit, prieteni de iubit şi viaţă de trăit.

Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Lumea de afară : cu soarele pe faţă, aerul în păr, zăpada care cade, o răpăială de ploaie...Ziua asta nu se mai întoarce...

Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Ţine cont că bătrâneţea va sosi şi nu mai eşti ca acuma...Şi când îţi vine rândul să pleci, te vei transforma tot în praf.

Transmite-l tuturor femeilor minunate din viaţa ta...

Eu am facut-o deja ! "

(Primit prin mail.)

De la mine pentru voi:

.

Şi o poezie minunată a lui Adrian Păunescu pe care am recitit-o azi la handmade in covasna .

3 comentarii:

  1. Sigur,sigur te vor aviza!
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahah,haioasa postare!
    asa o sa fac,te asigur:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana
    Multumesc pentru incurajare. ha

    Shakuka
    Sa nu faci ca in imagine ha, ha, Sa-l mai pui si pe el la treaba.
    Am eu o vorba cateodata, "nu sunt trasa la loz in plic"

    RăspundețiȘtergere