PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 mai 2010

Jon&Kate plus eight

Şi dacă tot am amintit în altă postare de alt reality show de la Discovery Travel&Living să-i prezint şi pe "Jon&Kate plus eight".
Familia Gosselin are 8 copii.
Jon şi Kate au urmat tratamente de fertilizare pentru a putea avea copii.
Astfel că la prima naştere au fost două gemene, iar la a doua au fost şase copii: trei băieţi şi trei fetiţe.
Când urmăream serialul mă gândeam cum oare poate să facă faţă la opt.
Eu am unul şi pentru mine era îndeajuns (în ceea ce priveşte plânsul, febra, durerile).



N-am căutat prea mult, dar am înţeles că anul trecut cei doi au divorţat, datorită infidelităţii lui Jon.
Când nu au mai avut grija banilor, s-au ivit alte probleme în familie. 
 Episoadele care le vedem noi sunt vechi de vreo doi ani şi ca şi toate reality show-urile de pe acest canal , se repetă.

7 comentarii:

  1. Da, sa-i fi vazut cand se imbolnaveau cate unu, cate unu, nu mai aveau pleduri, ii culcau pe jos cu lighenasul langa ei, daca le era rau. Nu stiu cum au rezistat. Norocul lor, sa zicem ca era echipa de filmare cu ei 24 din 24 si erau cat de cat supravegheati. Dar galagia?????

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am gasit ciudat c-au divortat. Poate a fost presiunea prea mare. Eu una in locul lui Kate n-as fi facut-o, fata de multi alti barbati Jon chiar se implica in cresterea lor. Uneori e bine sa ierti. Dar ma rog, fiecare cu optiunea lui. Nu cred ca copiilor le e mai bine mergand cand la unul cand la altul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine stie? Poate face parte din scenariu, desi Jon spune ca nu mai vrea sa filmeze sub acest nume.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca e doar un scenariu atunci chiar e gretos.:(((

    RăspundețiȘtergere
  5. asa patesc femeile care nu sunt impacate cu ideea sexului lor si se comporta ca .d-l CAPITAN.In toate episoadele JOOOON, JOOOOOON

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici cam ai dreptate Jooon in sus, Jooon in jos.

    RăspundețiȘtergere