PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

20 mai 2010

Ieri am dat lovitura

      Ieri am dat lovitura după cum se spune. Am avut peste 100 de vizitatori. Postarea la care care s-a intrat masiv a fost "Piaţa Victoriei în direct" . Problema e că ceea ce postez este ceea ce îmi place mie şi trece prin "filtrul" meu şi nu o fac pentru trafic. Dar nu pot spune că nu mă uit la vizitatorii care sunt să văd dacă îmi citeşte şi mie cineva blogul!!!! Şi uite că mă citeşte şi dacă nu am ştiri "bombă". De aceea am să postez premiile pe care le-am primit de la Mariana.







Le transmit şi eu mai departe:
Darias
Iuliana
Tetris
Laura
Nitta
Karma-police
Ela
hand made in covasna
Niko
Liliana
Shakuka
Melissa
Carmen
Ala
Mira
Dacă vreţi le postaţi (dacă aveţi timp, dacă nu le-aţi primit primit până acum). Dacă nu le postaţi eu nu mă supăr .

5 comentarii:

  1. Multumesc mult!
    Le preiau in cateva zile, am eu un plan :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Muchas gracias por los regalitos!Lleva a tu casita el Hadita de Otoño que la cree para quienes me visitan.Besos desde Goya,Corrientes,Argentina

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihihi si eu ma uit dupa ce postari citesc mai mult musafirii mei. Desi nu ma dau in vant dupa trafic. Cel mai putin se citesc cele din categoria povestiri din Biblie. Mersi tare mult de premii, sunt suuuuuuuuuuuuuuper.:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru premii, sunt tare frumusele...o sa le postez in curand...
    Un week-end minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! :) nu am fost pe acasa câteva zile si ...Preiau astazi, onorata!

    RăspundețiȘtergere