PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

17 mai 2010

Doctorul meu

            Doctorul meu este o revistă care se distribuie gratuit prin intermediul medicului de familie. 
          Am primit-o de la medicul de familie când m-am dus cu copilul la control. Căutând pe net am găsit-o la adresa http://www.doctorulmeu.com/ . Are o prezentare foarte frumoasă. Aşa că intraţi şi vedeţi, mai ales că are şi sfaturi naturiste.
         Din numărul 14 pe care l-am primit, am reţinut  în primul rând "Detoxifierea organismului în cura de primăvară" a dr. farmacist Ovidiu Bojor (sunt "fan" a doctorului Bojor) şi interviul cu prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi.
          
     
       Ceva interesant despre febră: de reţinut că febra este un aliat al pacientului şi scopul medicamentelor antipiretice nu este să aducă temperatura în limite normale, ci în limite confortabile.


         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu