PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

16 decembrie 2010

Probleme pentru copii de la 3 la 5 ani

Din această carte:
Doamnele care au făcut această carte au copii supradotaţi ca să caute unde scrie mai sus şi să-şi facă proiect de cecetare la această vârstă? Domnelor chiar aşa?  Şi colac peste pupăză, aprobă şi Ministerul Educaţiei. Nici măcar nu cred că au verificat ce se publică.  
Mai am un articol despre ce trebuie să înveţe copii noştri. Probabil că vor să-i facă doctori docenţi de la grădiniţă.

2 comentarii:

  1. In mod Normal, un copil la acea varsta nu are ce cauta pe internet, nu stie sa citeasca ori chiar daca o face nu se descurca sa caute intr-un dictionar.
    Eu as presupune ca acele doamne/domnisoare mai repede nu au copii, sau daca au, si i-ar fi dorit niste mici genii dar nu le-a reusit...
    Copiii ar trebui sa fie copii, sa aibe copilarie si sa se poarte ca atare. Un copil destept si frumos e acel copil care stie sa se joace si te uiti privindu-l.
    Omenirea ar trebui sa evolueze incepand de la varsta adolescentei...sa lasam copilaria in pace, ea nu poate evolua stricand, in multe cazuri, singurul lucru bun si frumos din intreaga viata a unui om.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cred si eu ca un copil trebuie sa aibe copilaria lui. Si mai am o problema. Un mar si cu un mar fac doua mere. Nu e mai usor de explicat si de inteles decat toate "elementele multimilor" care le invata inca de la grupa mica. Si in felul acesta eu cred ca li se fura din copilarie pentru ca invata lucruri abstracte.

    RăspundețiȘtergere