PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

13 decembrie 2010

Aseară la Concertul de colinde de la Moineşti

 Au concertat Corul „Theotokos” al Protoieriei Moineşti, Corul Catedralei „Sfântul Nicolae” – Moineşti, Grupului vocal „Busuiocul” din Stăneşti (trei fetiţe care au cântat frumos), Ansamblul folcloric „Florile din Cucuieţi”
Corul „Byzantion” din Iaşi

A fost prezent şi Preasfinţitul Ioachim Băcăuanul, episcop-vicar al Arhiepiscopiei Romanului şi Bacăului.
Felicitări părintelui Costel Mareş, protopop al Protopopiatului Moineşti.

Scuze pentru calitatea imaginii, am stat prea în spate, unele fotografii sau clipuleţe nu mi-au ieşit bine de aceea cu unele grupuri nu am fotografii.
Şi a  fost un frig, nu ştiu de ce nu au dat drumul la căldură că doar a fost şi domnul primar.
Pe parcursul concertului pentru că sala a fost arhiplină s-a mai încălzit.

10 comentarii:

  1. ma bucur mult Mihaela ca ai revenit cu date.De regula se anunta o actiune si apoi nu mai stim nimic.
    felicitari tuturor care mentin inca dragostea de traditii si mai ale tinerilor..
    frumos e tricolorul ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca am reusit sa ajung!! As fi vrut sa pun un colind cu grupul Byzantion, dar nu vrea sa se incarce! Au cantat foarte, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă anticipaţia şi atmosfera lunii decembrie. Păcat că multe tradiţii se sting, se denaturează. Copii se vor întreba, printr altele, dacă “colindele” nu sunt cumva o muzică de fundal, accelerator pentru cumpărăturile din supermarket în luna decembrie şi atât :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In zona in care sunt se mai incearca "supravietuirea traditiilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos! si mie imi place tare mult Byzantion

    RăspundețiȘtergere
  6. Se face "pielea ca de gaina" cand ii auzi cantand.

    RăspundețiȘtergere
  7. andrei brancoveanu19 dec. 2010, 14:40:00

    Mihaela, Andrei sunt. Ai cumva inregistrarea cu colinde cu cei de la Byzantion ,de la Moinesti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am patru clipulete, dar nu mi-au iesit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Activitatea culturala se mentine inca .

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, se mentine, anul acesta a fost invitat Grigore Lese.

    RăspundețiȘtergere