PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

22 decembrie 2010

Calendarul bloggerilor -2011

    Chinezu' vrea să facă ”Calendarul chinezăresco-bloggeristic” :D Powered by tiparo.ro pentru anul 2011. 
    El zice să ne alegem o lună din an, să ne înscriem la el pe blog şi să spunem de ce să fim aleşi să apărem în calendar. 
   Io, mi-am ales luna septembrie că parcă fotografia de la profilul meu ar fi făcută în această lună. Şi fără modestie, cred că ar trebui să fiu prezentă  în calendar pentru fair- play. Cred că aţi observat că de câte ori găsesc un articol pe un blog şi îl preiau sau chiar o melodie găsită pe un blog, scriu şi sursa. 
  Aşa că cine ştie dacă nu voi apărea în acest calendar!! :))   Da' cu fotografia de la profil, nu cu poza mea.
  Mai vrea cineva? Intraţi la Chinezu' şi lămuriţi-vă.

10 comentarii:

  1. Vroiam s aintru,sa-mi aleg Septembrie :))
    dar am sa intru sa-mi aleg doar o zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inscrie-te la septembrie! Eu sunt prea mica pentru un razboi atat de mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine nu ştiu dacă merită să mai fac efortul, am ajuns o dată la Chinezu urmând un link al unui blog pe care îl vizitam frecvent. La acea postare spunea ceva aproximativ, că nu crede că îţi poţi exprima opinia printr-o imagine mai ales dacă este din gaşca funny :)
    Nu ştiu cum i-a venit ideea, eu lunar postez o filă de calendar la care adug “Link Blog” şi tot mut linkurile să fie în pagina principală. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e a doua oara cand intru pe blogul lui. Dar am zis hai sa vedem despre ce e vorba. Nu prea intru la bloggeri cei "mari". Prefer grupul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. hehe...bafta :)
    si eu m-am bagat pentru Decembrie :p

    RăspundețiȘtergere