PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

14 decembrie 2010

Copilărie

Am primit de la Tetris "Ştafeta între bloggeri", cu o leapşă despre copilărie.

Când eraţi mici

1. Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Mai întâi am vrut învăţătoare, (dar n-a fost să fie că nu am intrat la Liceul Pedagogic).
Apoi când am trecut în ciclul doi la generală pentru că mi-a plăcut foarte mult engleza am vrut profesoară. Dar nici asta n-a fost să fie.
N-a fost să fie pentru că eu am vorba mea (de acum): "Nu se întâmplă decât ceea ce trebuie să se întâmple". 
Întâlnindu-mă după nişte ani cu o fostă bună prietenă, aceasta m-a întrebat cum de nu mi-am deschis o grădiniţă particulară pentru că ştia că îmi plac foarte mult copii şi aveam răbdare multă (care acum s-a cam dus).



2. Care erau desenele animate preferate?
Cred că dintre toate care erau pe vremea aceea, au fost "Amintiri din epoca de piatră".


3. Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce
Mama mea ţinea foarte mult la aniversarea zilei de naştere, a onomasticii, de aceea în privinţa asta am fost o răsfăţată.
Dar îmi aduc aminte de o zi, deşi nu mai era în copilărie, (ziua mea e iarna), acum vreo câţiva ani când împreună cu soţul şi cu  boxeriţa am plecat pe un deal din împrejurimi. Ninsese şi era atât de frumos. Apoi am coborât şi m-a dus soţul meu la restaurant. :) 

4. Ce jocuri preferate aveaţi?
Nu cred că la asta aveam vreo preferinţă. Leapşa, pititea, ţară-ţară vrem ostaş, elasticul, săniuşul iarna şi ce mai era pe vreme aia. 
Mai ne plăcea să mergem la calea ferată când treceau trenurile. Pentru că stăteam în Cartierul de Vest (cel vechi) al Ploieştiului, iar calea ferată spre Braşov era aproape, când ştiam că trece trenul care venea sau pleca în Occident (parcă Mitropa se chema) dădeam o fugă să le facem cu mâna. Ei ne mai aruncau bomboane, pixuri, dar nu aveam voie să ajungem cu ele acasă, barem să mai mâncăm- că se zicea că sunt otrăvite. 

5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
Să fiu comandant de unitate.  :)) 
(pentru că vorbim despre copilărie)


6. Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai.
Şahul. :))
Da, chiar serios. Am luat şi o diplomă la un concurs de şah. 
 

7. Care a fost primul cântăreţ/grup muzical preferat.
Cântăreţ- Harry Belafonte- avea văr-miu un disc cu el.

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae.
Cred că toate mi s-au părut frumoase  la vremea respectivă.

Dacă vreţi să vă amintiţi de copilărie, mai ales în această perioadă, predau ştafeta şi luaţi şi leapşa!

8 comentarii:

  1. Multumesc de preluare!
    Si mie mi-a placut mult ABBA. Si imi place la fel de mult si acum

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ales melodia asta, care este printre ultimele videoclipuri facute impreuna. (nu stiu daca n-o fi chiar ultimul).

    RăspundețiȘtergere
  3. gata si vreau sa-ti multumesc, nu stii ce bucurie mi-ai facut

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place sa-mi aduc aminte din copilarie, pentru ca pentru mine a fost frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehhe , si eu am vrut si invatatoare si profa , am facut si scoala pentru treaba asta , dar n a mers . Sau poate cine sti . Interesante raspunsuri si sincere, frumos.

    RăspundețiȘtergere