PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

29 octombrie 2010

Ce-am mai făcut şi mi-a plăcut

Am încercat o supă "raw" cu legume mărunţite la robot, la care am pus leuştean uscat şi am colorat-o cu sfeclă. 

 
Reţeta e luată de la Andreea , via Iulia, dar am adaptat-o. Acolo scria să fie acrită cu borş, dar eu am pus zeamă de lămâie. Oare borşul crud, cumpărat de la magazin o fi bun de băut?  
Ha, ha, ha, numai eu mănânc din ea.

Un "shake": banane, portocală şi suc de afine pe care l-am făcut după reţeta dr. Ovidiu Bojor. Am lăsat şi afinele din suc şi le-am "blenduit" pe toate.

Şi plăcinte "poale-n brâu" făcute cu ajutorul lu' soţu', că lui i-a fost poftă, iar eu nu le am cu frământatul la plăcinte şi cozonaci. El a căutat reţeta şi a găsit-o pe blogul "Arome", pe care eu oricum îl urmăresc.
N-au ieşit ele ca la carte, dar au fost  buneeee!!!

2 comentarii: