PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

19 octombrie 2010

De-ale mele

     Ce să vă spun? Că ieri am căzut şi am făcut o entorsă la piciorul drept. Cum am reuşit? În casă. Mi-am adus aminte că trebuie să dau un telefon, am venit în viteză de pe hol în cameră  şi, şi.. am căzut. Nici eu nu ştiu cum a fost dacă m-am împiedicat de prag sau am călcat rău. 
    Am  mai păţit-o la acelaşi picior acum vreo patru ani. Atunci eram la serviciu şi n-am putut să plec aşa că ajunsesem să nu mai pot pune piciorul în pământ. Acum a fost un pic mai bine, pentru că am fost acasă iar prietenul nostru care m-a făcut bine data trecută a putut veni mai devreme de nu m-a mai durut aşa de rău. Merg oleacă cam greu, copilu' s-a dus singur la grădi, dar trebuie să merg după el să-l aduc acasă .
 
    Ce mă deranjează, că mi s-au stricat planurile în legătură cu şedinţa de la Primărie  despre groapa de gunoi pe care vor s-o facă în oraş. 
    Ei dar asta e altă poveste. Eu dacă stau acasă n-am avut cum să aflu prea bine ce se petrece în oraş. Abia după ce am primit mailul pentru petiţie m-am "deşteptat". În centrul oraşului au circulat fluturaşi despre această treabă, au fost făcute tabele cu semnături împotriva deciziei Consilului Local. Îmi pare rău că n-am ştiut mai devreme pentru că poate mai completam şi eu vreo câteva liste cu semnături.  Vom vedea ce va fi. Am rugat o fostă colegă să mă ţină la curent cu ce se va mai întâmpla.
   
     Ce-mi vine în minte acum? Două versuri dintr-o melodie a Angelei Similea:
    "Afară plouă ca şi toamna. Şi-i urât.
     Mă uit pe geam ca după tine. Şi-atât." 
  
    Dar e toamnă!!!! Şi e urât!

5 comentarii:

  1. comprese cu apa de burov...daca mai exista

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai "egzista". Nu stiu daca o fi aparut din nou. Dar nu e umflat tare si nici nu ma doare tare, doar ca ma tine un pic si tb sa merg cu grija sa nu o fac din nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca un ''ciorap elastic'', te-ar ajuta.
    Tzine glezna mai strans, si da si o senzatie
    de siguranta la mers.
    Nu stiu ce se gaseste pe la voi, eu, (care am
    facut entorsa de cateva ori), am cumparat asta
    de la farmacie. Exista si pt glezna si pt genunchi.

    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc.
    Soseta elastica am pus-o pe picior imediat ce am cazut ca sa nu se umfle prea tare.

    RăspundețiȘtergere