PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

09 octombrie 2010

Ce-am mai făcut şi mi-a plăcut

Awamat -gogoşi însiropate de pe blogul "O înghiţitură arăbească".
      N-am avut apă de trandafiri pentru sirop, dar am pus nişte sirop de afine. Mi-au ieşit oleacă cam mari, trebuia să pun cu linguriţa, dar s-au mâncat.  
     Copilu' n-a vrut însiropate şi i-am pus zahăr deasupra, dar a constatat imediat că sunt mai moi decât celelalte care i le făceam (alea erau cu drojdie).

       Şi aici ceva ce am făcut la grătar. Mmmm, o bunătate. Aici n-am adresă de blog că a fost ideea surorii lu' soţu'.
    
      

6 comentarii:

  1. Harnicuta"FATA" esti!
    Ma tenteaza poza trei!ce este?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine ma intereseaza reteta de la poza 3. Please!

    RăspundețiȘtergere
  3. A venit soţu' şi cică el a făcut ce e în poza 3. Felii de mămăligă la grătar, tăiate apoi pe mijloc, umplute cu brânză de oaie frământată şi puse din nou pe grătar!! Dacă ştiam mâncam numai din asta şi lăsam carnea, asta a făcut-o la sfârşit!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Domnul sot!Buna idee!
    O seara buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere