PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

27 octombrie 2010

Doriţi o supă de zarzavat?

S-a dus gospodina să ia zarzavat
Şi vine acasă cu coşul încărcat:
Cu morcovi, cu varză, cartofi,
Pătrunjel, cu sfeclă, cu ceapă,
Că toate-s la fel!

Şi toate încep să se certe pe masă:
”Ba eu sunt mai dulce”, „ ba eu mai frumoasă”,
Dar morcovi, sau varză, cartofi,
Pătrunjel, ori sfeclă, ori ceapă,
Nu-s toate la fel?

Le ia gospodina pe rând să le spele,
Pe urmă le taie bucăţi, bucăţele,
Şi morcovi, şi varză, cartofi,
Pătrunjel, şi sfeclă, şi ceapă,
Pe toate la fel!

Pe oala în clocot, capacul tresaltă
Şi fierb sărăcuţele, fierb laolaltă.
Şi morcovi, şi varză, cartofi,
Pătrunjel, şi sfeclă, şi ceapă,
Fierb toate la fel!

Acuma tac toate, ce vreţi să mai spună?
Că supa e gata şi-i straşnic de bună!
Şi morcovi, şi varză, cartofi,
Pătrunjel, şi sfeclă, şi ceapă,
Că toate-s la fel!

Ca să nu mai scriu poezia am luat-o de aici. Poate ştiţi, că eu nu ştiam, că e scrisă de Otilia Cazimir. Poftă bună că e straşnic de bună. Aşa spune copilul când a mâncat la grădi', să vedem dacă mănâncă şi acasă. Reţeta pe care mi-a dat-o doamna care le-a făcut supa: legume multe şi mult suflet.


 
Tudor Gheorghe - Supa de zarzavat
  Asculta  mai multe  audio   diverse

3 comentarii:

  1. Mi-ai daruit un inceput de zi vesel si linistit, desi afara nu se anunta asa!Multumesc si sa ai si tu, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Măcar noi să încercăm să ni-l facem frumos, că altii!! Urmăresc Antena 3!

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D< ti-am mai zis,cred,imi da o stare de bineeeee TG.
    Si-n timnp ce altii asculta la casti tot felul de modernisme,eu il am pe el.
    Merci

    RăspundețiȘtergere