PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

04 octombrie 2010

Ce credem că ştie mama

La 4 ani - Mama ştie tot.

La 8 ani - Mama ştie multe.

La 12 ani - Mama nu ştie tot.

La 14 ani - Mama mea nu ştie nimic.
                                                                                                         
La 16 ani - Mama mea ? Ce ştie ea ?...

La 18 ani - Bătrâna asta a copilărit cu dinozaurii...

La 25 de ani - Posibil ca Mama să ştie ceva despre asta...

La 35 de ani - Înainte de a decide, vreau să mă sfătuiesc cu Mama.

La 45 de ani - Precis ca Mama poate să mă îndrume...

La 55 de ani - Ce-ar fi făcut Mama în acest caz ?

La 65 de ani - De-aş fi putut să vorbesc despre asta cu Mama...

Dedicat tuturor mamelor din lume.

Să-i mulţumim lui b.d. pentru traducere şi că mi l-a trimis pe mail. 
foto my house on web 

5 comentarii:

  1. Multumesc!

    "Ce-ar fi făcut Mama în acest caz ? "
    Ce pacat ca nu pot pune aceasta intrebare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trist,dar e adevarat.Merci b.d,merci Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos! ma aflu intre dinozauri si banuiala ca mama ar putea sa stie ceva despre asta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine a fost trecerea brusca de la "dinozauri" la ultima. Nu am trecut prin celelalte. Dar banuiesc ca asa se intampla.

    RăspundețiȘtergere