PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

01 martie 2012

Azi sunt "antiprimăvara"

Tudor Gheorghe - Antiprimavara
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Chiar dacă azi e 1 Martie, nu mă pot bucura de primăvară. 
În primul rând că acest sfârşit de lună mi-a adus o mare tristeţe şi anume o bună prietenă a plecat la Doamne-Doamne. 
În al doilea rând că afară e zăpadă, balcoanele mele sunt pline cu zăpada pe care trebuie s-o curăţ, chiar mai şi fulguieşte. 
În al treilea rând că acum am venit de la dentist, sunt anesteziată pe o parte şi acum încep să mă dezmorţesc!

"Breee" vorba cuiva din blogosferă, cum vreţi să fiu veselă când "atâta iarnă e în mine"!!!! 
Mă uit la Mircea Badea poate mă mai înveselesc un pic!

Parcă văd că primăvara va fi ca în ultimii ani într-o zi şi vine vara!

Update: karmapolice la comentarii mi-adat un sfat să mă înveselesc!
Aşa că ofer la toată lumea care mă vizitează mărţişoare! Şi mie că-mi plac!
  foto

4 comentarii:

  1. vezi ca azi e anul nou dacic(de fapt la toti tracii) si cum esti azi esti tot anul asa ca puneti o comedie sa mai si rizi

    RăspundețiȘtergere
  2. A dat soarele, mi-a adus copilu' o felicitare, asa ca mai imi revin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alunga tristetea!Sa te bucuri de tot ce este frumos in jurul tau!

    RăspundețiȘtergere