PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

28 mai 2011

"SÂMBĂTA CU AMINTIRI"-16

 "SÂMBĂTA CU AMINTIRI" - o zi în care cei care vor să participe să posteze o fotografie (fotografii) proprie din care să revedem astfel din trecutul nostru sau chiar al altora.

Ce-o fi asta?

În concediile pe care le-am făcut la Herghelia am vizitat şi Sighişoara.
Ne-am nimerit exact de zilele Sighişoarei, la începutul lui august.
În perioada aceea ne plăceau "vechiturile".
Acum nu prea de când am aflat că poartă energiile negative ale celor care le-au avut. 
Aşa că am luat de la "antichităţi" acest obiect care i-a plăcut soţului meu.

DSCN4925

DSCN4927

Voi ce credeţi?

12 comentarii:

  1. Un fel de recipient pentru parfum sau poate chiar pentru mir ?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. La ceva bisericesc m-am gandit si eu ca ar putea fi. Si chiar pentru mir!!!
    Acum sa vedem daca altii au alte pareri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic ca-i ceva bisericesc
    Cred ca ai dreptate, poate fi obiectul cu care miruieste preotul
    Si in privinta energiilor sunt de aceeasi parere cu tine

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' o fi de la catolici sau de la ortodocsi?

    RăspundețiȘtergere
  5. lllol mor de ris..va zic eu ce e ca am si io acasa..este recipient pentru kohl, din orientul apropiat.eu numai cu asta ma dau la ochi...kohl este pudra de antimoniu folosita din vechime ca remediu pentru ochi, anti-soare in desert, si mai ales infrumusetare
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kohl_%28cosmetics%29

    RăspundețiȘtergere
  6. http://cgi.ebay.com/Antique-Bronze-Kohl-Blue-Eye-Shadow-Bottle-Morocco-/130449596694
    QUOD ERAT DEMONSTRANDUM

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ca nu am intrebat parintele cand vine cu "posturile" ca ma faceam de....
    Dar sigur nici el nu stia!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am zis cu rautate, chiar ma bucur e unul dintre obiectele care si in souk(pietele din middle east)incepe sa se gaseasca din ce in ce mai greu, eu am magazinul meu de unde cumpar la souk-ul din ierusalim.....intr-un mod oribil obiectele vechi, mincarea buna si naturala si neprelucrataincepe s dispara si de acolo

    RăspundețiȘtergere
  9. @karmapolice- eu zic ca am inceput sa te cunosc si stiu ca nu ai scris cu rautate, daca era asa iti dadeam alt raspuns, sau nu mai raspundeam deloc
    imi pare bine ca acum stiu ce am in casa,
    acum nu stiu cat de veche o fi

    RăspundețiȘtergere