PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

08 mai 2011

Dezinformare?!

Aseară pe un post TV s-a dat o ştire că un grup de copii au fost la o pensiune şi au ajuns la spital pentru că au făcut o toxinfecţie alimentară.
Cei care au controlat au spus că ouăle şi salamul care le-au fost date la micul dejun au fost cumpărate din hipermarket şi erau în termen de valabilitate, dar că acolo au găsit nişte caş preparat de către proprietarii pensiunii. Au demarat ancheta şi se vor duce la stână să analizeze cum este făcut caşul şi dacă de acolo s-au intoxicat copii.
Dar salamul chiar dacă a fost în termen nu l-au luat să-l analizeze să vadă din ce şi cu ce e făcut?
Acum nu ştiu cum a decurs ancheta şi ce s-a spus massmediei, dar s-a înţeles că vinovat este proprietarul pensiunii care are şi stâna. 
Nu iau apărarea acestuia pentru că încă nu se ştie de la ce a fost, dar de ce se dezinformează înainte de rezultatul anchetei şi de ce nu s-a pus şi problema intoxicaţiei de la salam?

2 comentarii:

  1. Eu am vazut stirea acum zece minute si-am zis asa,in mintea mea, "probabil proprietarul a deranjat pe cineva sau e prea mic, pentru lumea in are se afla".

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am gandit la asta ca vor sa-l "desfiinteze"!!!

    RăspundețiȘtergere