PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

03 mai 2011

O doamnă nu ascultă aşa ceva!!!

Dis-de-dimineaţă când copilul dormea, m-am apucat să răsfoiesc blogurile. 
Între timp el a deschis ochişorii şi mai vorbeam. 
Am ajuns la blogul karmei police  şi am dat drumul la melodie ca s-o ascult. 
E vorba de melodia "O lume nebună, nebună de tot" a lui B.U.G. Mafia. 
Eram concentrată la versuri, când aud copilul zicând: "O doamnă nu ascultă aşa ceva. Opreşte melodia". Până să mă dezmeticesc eu ce spune copilu', el mai zice odată: "tu nu auzi opreşte melodia, că o doamnă nu ascultă aşa ceva"!!!!
"Dar cine ascultă?" l-am întrebat.
"Numai băieţii!!!!"

Ascultaţi-o şi voi chiar dacă sunteţi doamne!!!!


     

9 comentarii:

  1. Dragul de el !:) Copilul are dreptate, textul se
    adreseaza exclusiv la genul masculin !;)

    P.S. Nici azi n-au fost probleme la accesat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha, foarte tare.:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @b.d. - pentru ca nu a aparut nimic azi o sa pun doua widgeturi
    @Laura- :))))))))))))
    Ai sa vezi tu!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatic pustiul :)
    Cand era mai micut, Copilu' ma intreba de ce vorbesc nenii aia asa urat

    RăspundețiȘtergere
  5. ador textele lor...foarte dure, triste si adevarate si in acelasi timp nu sint deprimante epntru ca nu te indeamna sa vegetezi ci sa iei actiune/...in alta ordine de idei esti o doamna a baietilor, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut este copilasul.Are dreptate.Ei au o sensibilitate aparte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca o completare, in seara asta cand i-a povestit tatalui sau i-a zis ca melodia e de smecheri si de aia nu e pentru mine!

    karma police - nu ascult foarte mult BUG Mafia, dar cand mi se "propune" ascult. Si iti dau dreptate textele lor reflecta realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Un copil tare destept. Deja am prins drag de el.
    Am ascultat melodia de nenumarate ori. Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lillee- si eu sunt :) ca ii merge mintea! Ma mir de unde le scoate!!!

    RăspundețiȘtergere