PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

05 mai 2011

Oare la fel e şi în altă parte?

Copilu' s-a trezit săptămâna trecută cu o durere la ureche. Am fost la medic, i-am făcut tratamentul pentru gât că de acolo venea durerea, dar mi s-a dat şi o trimitere pentru ORL, să vadă dacă e vreo problemă cu urechiuşa. Nu m-am putut duce săptămâna trecută că noi, la marele spital municipal, nu reuşim să avem un medic orl-ist stabil. Vin, pleacă...

Am păţit-o într-o vară când îl durea în gât, am schimbat vreo trei tratamente şi peste vreo câteva zile trebuia să plecăm la mare, am mers la un medic care ne dă trimitere la orl. 
Şi pentru că nimerisem ca în perioada aceea să nu fie medic la spitalul nostru a trebuit să iau drumul Comăneştiului.

Acum vine de trei ori pe săptămână un medic din altă parte.

Nu asta voiam să spun, dar trebuia să fac introducerea. 
Am sunat luni la spital la fişier, am făcut programarea pentru joi, am avut bonul numărul 2. 
Plec azi cu copilu' la control.
Ajungem acolo, toate bune şi frumoase, nu venise încă medicul, cu care nu am nici o treabă, a fost foarte punctual.
Am zis dacă am bonul 2, nu stăm mult, pe la 8.30 scăpăm ca să-l duc şi la grădi'.
Dar ce să vezi?
Au început să apară, câte un cunoscut de prin spital, cineva internat în spital, apoi o doamnă care lucra în spital cu copilul ei dar fără bon. Bonul numărul 1 îl avea un domn.
Mi s-au suit piticii, pentru că aveam experienţă de acum vreo câţiva ani, când am stat tot cu copilu' la uşa cabinetului de mă luaseră toate căldurile. Copilu' era şi mai mic şi nu avea stare deloc, nu că acum ar avea!

Aşa că i-am dat copilului bonul şi i-am spus dacă iese vreun domn să il dea şi ne-am aşezat lângă uşă.

Când au ieşit primele "cunoştinţe" am intrat şi eu cu copilu' spunându-i domnului dinaintea noastră să intre şi el. Acesta nu a avut viteză la intrat, aşa că în locul lui a fost doamna care lucra în spital care nu avea bon.
În cabinet, domnul asistent spune că trebuia să o lăsăm pe doamna care lucrează în spital, dar pentru că medicul l-a văzut pe copilu' meu vorbăreţ şi mai mic şi am fost noi primii, m-am abţinut de nu i-am mai zis nimic asistentului.

Oare ce-am făcut bine şi/sau ce-am făcut rău?


 
 
 

2 comentarii: