PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

11 mai 2011

HaTikva - הַתִּקְוָה

De vreo două zile n-am intrat pe bloguri.
De aceea cu întârziere spun şi eu abia azi "La mulţi ani Israel!"

Sper că am scris bine, că altfel..... ştiu eu cine mă "trage de ciuf"!
Am înţeles că titlul postării se traduce speranţă, aşa-i?
Despre imnul Israelului citiţi aici. Este foarte interesant şi are legături cu România.
Până să citesc despre el, mi se părea că are unele asemănări cu ritmuri româneşti.
Aşa că intraţi şi citiţi.


6 comentarii:

  1. Ai scris bine, gata, ai scapat, nu esti ''trasa de ciuf'' ;)

    Si traducerea titlului este corecta,
    ''Speranta'', acesta este imnul...

    P.S. Deocamdata, nu sunt ''probleme'' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiam de ceva vreme despre legatura cu romania a imnului israelian....imi place foarte mult melodia:)

    RăspundețiȘtergere
  3. b.d.- multumesc pentru informatii, am si completat

    @ Mihai - mie mi se parea ca ar aduce cu ritmurile noastre populare, dar n-am stiut!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci problema ta cu blogul vine de la chrome, am gasit, instalaza-ti mozilla 3.16 ti-am mai zis, ieir im-a blocat tot pc ul

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant...foarte interesant...
    de altfel Wikipedia spune ca spre Israel au plecat 400.000 evrei nascuti in Romania,cu "speranta" dar si cu dorul de Romania

    RăspundețiȘtergere
  6. Dorul ramane intotdeauna pentru locul unde te-ai nascut!

    RăspundețiȘtergere