PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

08 martie 2011

Ziua femeii sau ziua mamei?

Un răspuns la această întrebare l-am găsit (deşi nu satisfăcător în totalitate) aici.
Mai căutând am găsit pe wikipedia că Ziua mamei este de regulă sărbatorită pe mapamond, anual într-a doua duminică a lunii mai.
Dar noi suntem mai cu moţ, aşa că la noi se serbează în prima duminică a lunii mai, iar în a doua duminică a lunii mai se serbează Ziua tatălui (începând din anul 2010).
Dar ce mai contează, sărbătoare să fie!!!!
De la copil am primit felicitări şi mi-a spus toată ziua "La mulţi ani!" şi mami "te iubesc" (a scris şi în felicitări).

8 comentarii:

  1. cel mai corect mi se pare : "Ziua Familiei"

    RăspundețiȘtergere
  2. Alea-s cele mai sincere urari.
    Uite aici, de unde a plecat:
    http://www.dannegru.com/?p=2959

    RăspundețiȘtergere
  3. Din sursa asta rezulta ca ''Ziua internationala a femeii'' are o istorie mai veche decat 100 de ani...

    La multi ani !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu ajutorul FJ13 si al lui bd, cu ce-am mai scris si eu, cred ca ne-am edificat despre Ziua "fumeii" (cum se mai spune in Moldova).
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello,

    Acum se vede.

    O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani ( cu o maaare intarziere ) Sper ca se mai primesc urari pe-acilea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sergiu- am vrut sa se inteleaga ca am vazut eu cu intarziere!!!!
    @Lillee- se primesc, se primesc si se si returneaza!!!

    RăspundețiȘtergere