PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

19 martie 2011

Mulţumesc!!!!!

Cu scuze, că am întârziat în a-i mulţumi Marianei pentru premii.
Sunt trei premii, le primesc pe toate dar iarăşi scuze că nu pot posta toate fotografiile pentru că îmi încarc contul pe Picasa. Mai ales că am făcut şi noul blog "Fotografii din Moineşti". N-am reuşit să-i dau de capăt cu postarea fotografiilor pe care le-am descărcat pe "flickr" pe blog. Sper să reuşesc că nu mai am spaţiu mult pe Picasa.    
Un sfat de la Viorica: "Pentru utilizatorii de Firefox: dacă nu puteţi pune comentarii mergeţi la Tools/Option/Privacy şi bifaţi - accept third party cookies."

Iar premiile le ofer tuturor celor care îmi citesc blogul şi au şi ei la rândul lor bloguri.


Mulţumesc şi Iuliei care mi-a dat un premiu "blog de nota 10" pe care din lipsă de spaţiu cum am mai spus, l-am primit şi de la Mariana.

Mulţumesc şi lui Tetris pentru apreciere şi cele trei premii. 

6 comentarii:

  1. ce dragut..nu am mai luat premii din clasa a 12 a si sigur il pun

    RăspundețiȘtergere
  2. @ karmapolice: for all my friends!!!!
    @ Lillee :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!
    Si in flickr, mergi imediat langa Home, la You si de acolo alegi You Photostream,apoi dai click pe poza dorita si o sa iti apara sus, in stanga Action si Share This, alegi varianta cu Share. De aici incolo eu aleg varianta cu Grabe the HTML code, pentru ca aceea cu link-ul nu merge.Deoarece sunt prea mari in varianta Medium o aleg pe cea mica sau schimb eu marimea.
    Nu stiu daca m-am exprimat bine,dar sper ca ai inteles.

    RăspundețiȘtergere
  4. @FJ13-multumesc,
    Toate bune si frumoase, pana iau codul. Reusisem si eu sa ajung pana aici.Dar de aici e buba. Copiez codul, dar unde il lipesc? Ca ma duc la poze, nu vrea, la link nu-mi apare decat scrisul si nu poza. Aici sunt in ceata, sau in nori, ca azi e intunecat afara!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Copiezi codul si il pui la postare direct.
    Daca pui link-ul,se posteaza direct,fara a putea scrie si altceva.
    Cu cuvintele mele copy cod,postare nou,paste direct si apoi scrii ce iti trece prin cap.

    RăspundețiȘtergere