PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

22 martie 2011

Nosso Lar

E un film artistic spiritual.
N-am văzut decât jumătate că trebuie să merg să iau copilu' de la grădi'. 
Dar abia aştept să-l termin de văzut. 
Începutul e un pic mai înfiorător pentru mine, dar bine că am reuşit să trec.
Nu m-am putut abţine să nu fac o postare deşi nu l-am terminat de văzut. 
Cred că vă daţi seama că e un film extraordinar, după părerea mea.
Vizionare plăcută!!!

"NOSSO LAR este un film ce ne prezintă în mod accesibil şi simbolic o realitate suprafizică pe care, posibil, o vom întâlni după moarte. Este una dintre puţinele pelicule ce descriu întâmplările unui suflet plecat în lumea de apoi, strădaniile sale de a se purifica de gunoiul mental acumulat în viaţa de om, munca sa continuă de a deveni folositor Universului. Filmul ne prezintă, simplu şi clar, fundamentele mesajului spiritist şi ne aduce în inimi un mesaj de optimism şi speranţă. Merită a fi văzut de mai multe ori!"



4 comentarii:

  1. Iti multumesc fosrte mult pentru recomandarea ta de a vedea acest film.Daca intradevar este asa cum spune aici , atunci nu putem decat sa fim fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu stie "adevarul adevarat", asa ca e bine de aflat si de stiut, ca Doamne-Doamne nu ne vrea prosti. Oricum filmul mi-a placut foarte mult! Nu as vrea sa intru in polemici cu unii ortodocsi, dar biserica noastra s-a bazat pe inocularea sentimentului de teama "de trecere dincolo". Cel putin asa percep eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. e pentru catolici, despre purgatoriu... deci nu cred ca ne prezinta intr-adevar viata de dupa moarte.... aceea intru Hristos

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu cred ca acolo unde va ajunge fiecare depinde de religia pe care a avut-o in timpul vietii. Suntem oameni facuti de un singur Dumnezeu indiferent de religie.
    Si ortodoxia are iadul nu?

    RăspundețiȘtergere