PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

25 martie 2011

Dragii 'nei

Nu'ş ce se întîmplă în ultimul timp, că toate merg de-a-ndoaselea (am căutat în DEX, ca să scriu bine cuvântul că nu eram sigură cum se scrie).
După cum scriam mai multe din aparatele mele electrocasnice au luat-o razna.
Acuşi a venit rândul calculatorului. Mă chinui de pe la 9 să fac postarea asta.
Se înnegreşte monitorul şi rămâne în stand- bye.
Îmi vine să mă urc pi păreţi!
Pentru liniştire una din melodiile mai "ortodoxe" al lui Mărgineanu.
Sper să vă pot citi deseară!


9 comentarii:

  1. Eh , stiu cum e , s au gripat toate:))dar macar e soare afara , e frumos, ce folos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha,deci d-aia suntem dragii 'nei.
    Profita de soare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai scris poezi azi,inseamna ca pc-il si-a revenit?

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa si asa! Nu stiu pana cand, dar mai trag de el. Nu mi s-a mai oprit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu s-a mai oprit monitorul, dar acum a inceput sa se blocheze! Sper sa mai trag de el pana maine!

    RăspundețiȘtergere
  6. de cand Margineanu canta el asa ceva ?? sunt uimita.
    O primavara mai grabita iti doresc, ca nu stiu pe cine mai bucura o zapada acum !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare ca mai are vreo cateva melodii! Sper sa vina primavara mai repede ca-n ultimele doua saptamani, cand cald cand frig, numai asa ne-a tinut!

    RăspundețiȘtergere