PACE VOUĂ! SHALOM ALEIHEM! SALAM ALEYKOM!

04 noiembrie 2010

Pe 13 noiembrie la Moineşti

      Are loc ce-a de a doua  Plantare din Tara lui Andrei care este organizată împreună cu ONG-ul MaiMultVerde şi Primăria MoineştiÎnscrierea pe site până la 11 noiembrie.
      Am intrat pe site-ul Primăriei să vedem ce reclamă fac la eveniment. Deocamdată nic', nic'. 
      Alo, Primăria Moineşti, nu aveţi pe cine pune să vă scrie un articol despre această acţiune de voluntariat , făcută pentru binele oraşului.
Acesta este Moineştiul văzut de la vreo 6-7 km. 
Poza după cum se vede e făcută la începutul verii.

     

2 comentarii:

  1. am tot navigat din postare in postare pe blogul tau adineauri fiindca nu stiam ca esti din Moinesti. Ma rog, ca stai in Moinesti, stiam doar ca nu ti-ai uitat Ploiesti-ul.
    Foarte faine pozele vazute la tine.
    Am si eu o intrberae , chiar ma intereseaza : la cati km e Darmanesti-ul de Moinesti si de Onesti? Estimativ, desigur. Si daca ai idee, circula destul de des ratele de la Onesti, sau sunt toate destul de izolate intre ele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am cum sa uit Ploiestiul. Face parte din mine. Chiar daca nu as mai vrea sa stau acolo! La vreo doua luni il vizitez virtual pe "RepublicaPloiesti". Iau blogul de la cap la coada sa vad ce comentarii mai sunt.
    Darmanestiul de Onesti e cam la vreo 30 km, iar de Moinesti tot cam asa. Dar daca vii cu trenul este gara acolo. De microbuze nu stiu cum circula.

    RăspundețiȘtergere